APELUJEME NA ZODPOVĚDNÝ PŘÍSTUP RODIČŮ, KTEŘÍ CHTĚJÍ PRO SVÉ DĚTI TO NEJLEPŠÍ

Ženy celý život musí stíhat více věcí najednou, proto je pro ně vzájemnou podpora a sdílení podobných prožitků na velmi vysoké pozici v žebříčku priorit. S podporou žen to myslí vážně i Česká pojišťovna, která se postupně stala partnerem Ocenění Českých Podnikatelek i dámského klubu Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club.

Jaké služby může Česká pojišťovna podnikatelům poskytnout?

Podnikatelům můžeme nabídnout například pojištění motorových vozidel, tedy povinné ručení a havarijní pojištění. Pro členky HCL a OCP máme speciální nabídku se slevou až 30 %. Pro podnikatele je vhodná i celá řada dalších typů pojistné ochrany, od pojištění budov, majetku firmy, přes celá města a obce, odpovědnost apod., až po pojištění zemědělských plodin, hospodářských zvířat, lesů atd. Záleží na rozsahu podnikání a rizicích konkrétního podnikatele. Za zmínku určitě stojí i životní pojištění včetně pojištění dětí, penzijní připojištění a různé benefity pro zaměstnance. A v neposlední řadě i úvěry a hypotéky se speciálními sazbami.

Dokážeme pojistit v podstatě cokoliv, je to vždy na individuální domluvě. Každá smlouva pak má svého správce, který nabízí osobitý a individuální přístup, zvláště když se jedná o podnikatelky.

V rámci pojištění finančních rizik nabízíme také smluvní záruky určené především stavebním firmám a advokátním kancelářím. Jedná se například o pojištění záruky za akontaci, záruky za řádné provedení díla, záruka na zádržné a další. Pojištění kancelářských a výrobních prostor nabízíme členkám HCL a OCP se slevou až 30 %.

Jak se změnil trh v posledních letech?

Český pojišťovací trh je velmi vyspělý a reaguje na moderní trendy. Velcí hráči se snaží oslovit klienty především vysokou kvalitou poskytovaných služeb, profesionalitou, individuálním přístupem a něčím navíc.

Česká pojišťovna se snaží být blíž svým klientům i prostřednictvím nových technologií a aplikací.

Naše aplikace „Pojišťovna“ umožňuje rychlý a snadný přístup k službám a produktům kdekoliv a kdykoliv budete potřebovat. Mezi další užitečné mobilní aplikace, které pomáhají zachraňovat lidské životy a na jejichž vývoji se Česká pojišťovna podílela, patří Horská služba a Záchranka.

Klientům jsme usnadnili přístup k důležitým informacím o pojistných smlouvách, kvůli kterým není nutné pokaždé chodit nebo volat do pojišťovny. Stačí se přihlásit do Klientské zóny, díky níž můžete mít aktuální přehled o svých smlouvách 24 hodin denně, kdy se vám to hodí, a odkudkoliv.

Pojistný trh je formován také změnami legislativy. Jako významný příklad mohu zmínit nový občanský zákoník, který vstoupil v platnost již v roce 2014 a který ovlivnil zejména odpovědnostní pojištění.

Jaká je u nás v současnosti situace ve vašem oboru?

Situace na trhu pojištění je stabilizovaná. Jak jsem zmínila výše, aktivity společností se zaměřují na spokojeného klienta, větší důraz je kladen na kvalitní servis, rychlou likvidaci a nadstandardní asistenční služby.

Máte nějaké specifikum, jste něčím výjimeční?

Tradice České pojišťovny se odvíjí od roku 1827. Řekla bych, že touto téměř stodevadesátiletou historií a předním postavením na pojistném trhu, které si držíme i v dnešním vysoce konkurenčním prostředí, jsme jedineční. Díky naší velikosti pokrýváme všechny druhy pojištění, nabízíme například ne tak časté pojištění finančních záruk.

Jakou roli ve výběru finančního partnera hraje tradice?

Věřím, že tradice určitě tvoří základ věrnosti pojišťovně. Pokud je rodina včetně dětí pojištěna u České pojišťovny, tak se na nás děti v dospělosti samy obracejí. Při jejich rozhodování o pojištění hraje určující roli spokojenost s produkty, jednáním pojišťovny, které představuje správce pojistných smluv (rodinný pojišťovák), a právě tradice.

Chystáte nebo rozjeli jste nějakou novinku?

V pátek 1. dubna začala jarní kampaň České pojišťovny, která promuje nové dětské životní pojištění. Apeluje především na zodpovědný přístup rodičů, kteří chtějí pro své děti to nejlepší.

Hlavní sdělení kampaně zní: „Buďte zodpovědný rodič, zůstaňte se svým dítětem, když vás potřebuje nejvíce“. S tím může rodičům pomoci právě dětské životní pojištění České pojišťovny, které kryje například výpadek příjmu rodičů v případě, že dlouhodobě pečují o nemocného potomka. Pro motoristy nabízíme od března unikátní připojištění registračních značek na přání. Pojistná částka je nastavena na deset tisíc korun, aby v případě ztráty pokryla celý obnos, který řidič do značek investoval. Pojištění kryje riziko ztráty, zničení a odcizení jedné nebo obou registračních značek. Dále jsme v druhé polovině minulého roku uvedli novou variantu povinného ručení pod názvem Comfort. Ta klientům nabízí celou řadu výhod, jako je vysoký limit plnění, a to 150 mil. Kč, nadstandardní asistence, garanci ceny na 3 roky aj.

Proč jste se stali partnery dámského klubu?

Protože vím, jak je na dnešním trhu těžké podnikat, a také vím, že není úplně jednoduché obstát na poli konkurence. No a pro ženy, které za svůj život stíhají vždy několik věcí najednou, je podpora, vzájemné porozumění a sdílení podobných prožitků velmi důležitou příčkou v hodnotovém systému. A tohle všechno jsem cítila při setkáních jak Ocenění Českých Podnikatelek, tak i při setkáních dámského klubu. Setkání těchto šikovných žen mají náboj a dynamiku, je vidět, jak rády si najdou čas přijít a diskutovat s řečníky, jejich skladbu si mohou velkou měrou také samy ovlivnit. U toho přece nemůžeme s Českou pojišťovnou pro české podnikatelky chybět. 🙂 A navíc bych moc ráda vnesla mezi tyto ženy i novinky z „pojišťováckého“ světa a vybavila je tak znalostmi a řešeními, které zamezí nebo jim ulehčí případné nepříjemné životní situace.