CO OD VÁS POTŘEBUJEME ANEB ZÁKLADNÍ PRAVIDLA

  • POTVRZOVÁNÍ ÚČASTI NA SPOLEČENSKÝCH SETKÁNÍ, KOMORNÍCH SETKÁNÍ, MIMO KLUBOVÝCH SETKÁNÍ

Prosíme o potvrzování na setkání do data uvedeného na pozvánce a to i v případě, že se nemůžete setkání zúčastnit (uvést, zda se zúčastníte i KOS). Firemní členové či partneři akce získávají více vstupenek na setkání, prosíme, o nahlašování přesného počtu hostů vč. jmen. Osobní obvolávání (přes brigádníky) zásadně a neefektivně navyšuje rozpočet klubu.

  • DORUČOVÁNÍ PROPAGAČNÍCH MATERIÁLŮ A DÁRKŮ

Prosíme o doručování propagačních materiálů do předem domluveného data, po tomto datu již nebude možno propagační materiály do tašek vložit.

  • PROGRAM VÝHOD A BENEFITŮ PRO ČLENY A PŘÁTELE KLUBU

Jako firemní člen máte možnost partnerského mailingu (počet uveden v přihlášce). Je NUTNÉ si předem zarezervovat konkrétní datum minimálně 4 týdny v předstihu z důvodu kolize termínů. Dále je třeba dodržovat stanovený počet mailingů, který je uveden v přihlášce.

  • PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH HLC

Dodání představení společnosti, kontaktní osoby, www stránek, loga společnosti v jpg a pdf a případně benefitu pro členky klubu do 1 týdne od podepsání přihlášky. Povinnost nahlásit změny má firemní člen či partner na své straně.