Zdena Romanová
Funkce: Nezávislá Sales Director Mary Kay
Krátké představení:
Vystudovala jsem VŠE a Francouzský institut řízení v Praze. Po studiích jsem pracovala převážně v oblasti marketingu, technické podpory a naposledy jsem působila na pozici Ředitelka marketingové komunikace ve francouzské firmě. Stres, nedostatek času, práce pod tlakem… to byl můj život. Když se mi narodila dcera a já se v jejích necelých 4 měsících vracela opět do zaběhnutého koloběhu, chtěla jsem především sama sobě dokázat, že vše zvládnu. Zvládla, ale sílil můj pocit, že takto už pokračovat nechci. Když jí byly 4 roky, rozhodla jsem a vybudovaná kariéra šla stranou. Můj příběh s Mary Kay se začal psát v roce 2008, kdy jsem přijala pozvání jedné ženy na poradenství v péči o pleť. Celý rok jsem pak přípravky používala, zkoušela sama na sobě a viděla, co dokáží a co pleti nabízí. Již dlouho předtím jsem také zvažovala vlastní podnikání. Zde mě oslovila celá filosofie firmy a velice blízká mi byla slova její zakladatelky paní Mary Kay Ash: Chovej se k druhým tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě. A ještě: na prvním místě je Bůh, na druhém rodina a na třetím práce. A tak jsem založila své vlastní podnikání pod „křídly“ firmy. Od té doby pomáhám ženám s tím, co potřebují, učím je především, jak se správně postarat o svoji pleť ráno a večer před zrcadlem tak, aby vypadala i za pár let stále dobře a jak se nalíčit pro každou příležitost. Ukazovat dalším ženám, jak krásné mohou být, co kdy a proč použít, vidět, jak jsou spokojené a předávat svoje zkušenosti, to mě opravdu baví. Zároveň jsem začala budovat svůj tým milých a šikovných poradkyň, který čítá víc jak 100 úspěšných žen. Cítím, že v této uspěchané době je konkurenční výhodou také náš přístup k zákazníkům, tedy nadstandartní zákaznický servis. Ženy čím dál více inklinují k osobnímu a individuálnímu přístupu a jsem ráda, že ubývá žen, které hazardují se svojí pletí tím, že si např. kosmetiku, parfémy koupí on-line – bez toho, aniž by věděly, za jakých podmínek byly přípravky skladovány, odkud byly dovezeny, zda nenajdou v originál obalech zcela jiné plnění… Jsem pyšná i na to, že jsme se celosvětově zařadili mezi TOP 5 značek v péči o pleť
Sdílení