Jan Ježek a Lukáš Seifert, Best Brands Company: Kvalita a tradice

Německá rodinná značka BREE, která se zabývá ruční výrobou kožených kabelek, působí na evropském trhu již 48 let. Jak se jí daří na tuzemském trhu v rozhovoru prozradili Jan Ježek a Lukáš Seifert ze společnosti Best Brands Company, která ji v České republice zastupuje.

 

Představte nám prosím značku BREE.

Velmi rád. Jde o německou rodinou značku ručně vyrábějící už 48 let kabelky a tašky té nejvyšší kvality z pravé kůže. Wolf Peter Bree a jeho paní Renate Brigitte pochází ze severního Německa a už dva roky po založení firmy, obdržely výrobky BREE první cenu za design, v čemž pokračují dodnes. Z malé firmy je tak dnes významný hráč s 32 prodejnami na těch nejlepších místech, a to jen v německy mluvících zemích. Navíc teď máme svoji novou přímo v centru Prahy v Obchodním domě Kotva. Ale to, co značku BREE charakterizovalo od začátků: inovace, kvalita a trvanlivost, důsledně přetrvává dodnes a my jsme za to rádi.

 Jak se značce na tuzemském trhu momentálně daří?

Jsme sami velmi příjemně překvapeni, jak hodně české dámy dokáží ocenit kvalitu a nadčasový design, kterým se BREE vyznačuje. Každý rok je pro nás dalším stupínkem výše, čehož si velmi vážíme a děkujeme za to.

BREE má za sebou poměrně dlouhou tradici. Jak velkou roli v kontextu toho hrají u značky trendy a inovace, například v oblasti materiálů či technologií výroby?

Značka Bree je specifická právě tím, jak dokáže skloubit tradiční tvary a materiály v moderní a kvalitní produkt. Naše zákaznice tedy dostanou nejmodernější produkt, který je ale vyroben tradičním způsobem u nejlepších evropských řemeslníků a metodami, které jsou plně v souladu s životním prostředím.

Společnost Best Brands Company, která značku BREE na našem trhu zastupuje, se stala partnerem dámského klubu. Co Vás k tomuto rozhodnutí vedlo?

Velmi nás oslovila příjemná a kreativní atmosféra, která se celým klubem prolíná a vytváří tak skvělou platformu pro setkání nejen nad businessem. Rozhodli jsem se tedy jít s „kůží“ na trh a zjistit reakce na naše produkty přímo od členek klubu, těch nejnáročnějších zákaznic.

Čím je Vám myšlenka dámského klubu blízká a komu byste členství v něm doporučili?

Myšlenka klubu je nám opravdu velmi blízká, sami se snažíme nabízet nejen krásné produkty, ale i pozitivní zážitek, pohodu a příběh firmy, které do produktů vkládají naši řemeslníci a designéři, tak aby jeho pořízení bylo spojeno jen s tím kladným tak, jak to platí v klubu. Členství bychom doporučili všem aktivním a pozitivním dámám, které se rády setkávají na příjemném místě s příjemnými lidmi a hledají příležitosti v každém životním okamžiku.