KONCEM LOŇSKÉHO ROKU JSME VE FIREMNÍM SEGMENTU DOSÁHLI JEDNOHO VÝZNAMNÉHO MILNÍKU, DO PROVOZU SE TOTIŽ DOSTALA NAŠE MILIONTÁ BYZNYSOVÁ SIM KARTA

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než třem milionům zákazníků. V současnosti Vodafone nabízí nejrychlejší a nejrozšířenější síť mobilního internetu na tuzemském trhu a aktuálně se soustředí na rozšiřování LTE do všech koutů České republiky.

Žádná firma se bez kvalitních telekomunikačních služeb neobejde. O tom, co v současnosti nejvíce zajímá zákazníky z firemního segmentu a jaká je situace na trhu, jsme si povídaly s Milenou Linhartovou, ředitelkou prodeje firemním zákazníkům ve společnosti Vodafone.

Jak jste na tom, co se týče růstu ve firemní oblasti? Daří se vám?

Daří se nám velmi dobře. Koncem loňského roku jsme v tomto segmentu dosáhli jednoho významného milníku, do provozu se totiž dostala naše miliontá byznysová SIM karta. Báze našich firemních zákazníku roste přibližně o 100 000 ročně. Jsme na tomto trhu úspěšní, a to zejména díky vysoké kvalitě služeb a pozitivním výsledkům.

Předpokládám tedy, že při takovém růstu jsou vaši klienti se službami spokojeni.

Věříme, že ano. Ve firemním segmentu si dlouhodobě držíme velmi dobrou pozici a postupně se nám daří získávat významné klienty i z oblasti korporátních firem a státní správy. Na nedostatek pozitivních referencí si rozhodně nemůžeme stěžovat.

Které služby dnes firmy nejčastěji poptávají? Zajímá je vůbec něco jiného než spolehlivé telefonování?

Požadavky se samozřejmě mění, ale zdaleka už nejde jen o hlasové služby. Dnes klienti chtějí řešení, které pokryje všechny IT a telekomunikační požadavky společnosti. Požadují jednotný balík služeb a jejich co nejpohodlnější a nejjednodušší správu. Neustále rostoucí zájem sledujeme u mobilního datového připojení. To je nezbytné zejména pro zaměstnance, kteří jsou často na cestách. Pochopitelně nesmí chybět maximální spolehlivost a dostupnost všech poskytovaných služeb.

Má Vodafone ve svém portfoliu konkrétní produkt šitý na míru menším a středním podnikům?

Takovým podnikům nabízíme balík služeb OneNet Express. Ten zahrnuje všechny telekomunikační služby, které menší firmy potřebují. Například při komunikaci se zákazníky může firma uvádět číslo pevné linky, i když jsou zaměstnanci mimo kanceláře. Takový hovor je pak přesměrován na mobily zaměstnanců postupně dle požadavků firmy. Klient se dovolá, aniž by slyšel odrazující obsazený tón. Součástí balíčku je také centrální hlasová schránka, která i v době jednání nebo mimo pracovní dobu přijme hovory zákazníků a následně je distribuuje e-mailem na pověřené osoby.

Liší se v něčem vaše nabídka od té konkurenční?

Přistupujeme k jednotlivým klientům individuálně. Přidělujeme jim obchodního zástupce, který podrobně zná jejich požadavky a zaměření a při komunikaci se tak obě strany vyhnou zbytečně dlouhému vysvětlování. Zástupce firmy s ním může konzultovat případné změny a další telekomunikační potřeby.