Martin Vodička, Autosalon Kopecký: Nový Autosalon Kopecký značky Peugeot na dohled

Značka Peugeot jde neustále dopředu a snaží se dostat se svými novými modely do segmentu luxusnějších vozů, říká Martin Vodička ze společnosti Autosalon Kopecký.

Jaká je historie společnosti KOPECKÝ na českém trhu?

Naše společnost KOPECKÝ s.r.o. oslaví letos 20 let od svého vzniku, ačkoli její aktivity spojené s automobilovým businessem a značkou PEUGEOT, sahají ještě dál. Samozřejmě, stejně jako jiné firmy, procházela i ta naše různými etapami svého vývoje, nicméně od začátku je spjata se jménem pana Miroslava Kopeckého. První autosalon otevřel pan Kopecký na Vysočině. Následoval autosalon v Praze, kam se přemístilo sídlo firmy a v předloňském roce přibyl salon ve Vysokém Mýtě. Ve stejném roce jsme navíc do našeho portfolia přidali značku BMW se kterou, ačkoli se to nezdá, se Peugeot pěkně doplňuje. Přestože autosalon BMW stojí v Ústí nad Labem, více než 60 % našich zákazníků je z Prahy a Středočeského kraje. Je to dáno tím, že právě pro tyto zákazníky je při výběru jejich dodavatele, ať už nového nebo ojetého vozu, kvalita a rychlost služeb na prvním místě. Ze stejného důvodu se nám daří získávat nové klienty i u značky PEUGEOT, což nám umožnilo udělat další krok a letos plánujeme otevřít další nový autosalon v dalším městě.

Jak byste zhodnotil rok 2017 z pohledu Vaší společnosti?

S ohledem na zmíněné rozšíření našich poboček v průběhu roku 2016, které pro nás znamenalo nastavení vyšších cílů pro rok 2017, byl ten uplynulý rok velice náročný. V rámci neustálého rozšiřování portfolia našich zákazníků jsme se navíc rozhodli k částečné rekonstrukci pražské provozovny za účelem zkvalitnění zákaznických prostor jak pro prodej, tak pro servis. Zároveň jsme zvýšili kapacity servisu, abychom byli schopni udržet náš standard v rámci rychlosti poprodejního servisu. Ale i přes zmíněnou náročnost hodnotíme rok 2017 velice pozitivně, jelikož jsme si udrželi pozici nejlepšího prodejce užitkových aut v rámci ČR, což jsme byli i v roce 2016.

Chystáte v dohledné době nějaké novinky?

Značka Peugeot jde neustále dopředu a snaží se dostat se svými novými modely do segmentu luxusnějších vozů. To se jí celkem dobře daří a prodejní výsledky především v segmentu SUV tomu odpovídají. Titul Auta roku pro model 3008 nastartoval zvýšenou poptávku po vozech Peugeot a věříme, že letošní novinky, které byly právě představeny na Autosalonu v Ženevě, a kterými jsou Peugeot 508 a Peugeot Rifter, který vystřídá končící model Partner, tento zájem ještě zvýší.

 

Kde se setkává šmrnc první republiky se světem moderních technologií a energických ženských osobností? Dámský klub Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club již 19 let podporuje, inspiruje a sdružuje ženy s aktivním přístupem k životu. Klubová setkání přinášejí vždy odbornou a společenskou část, tudíž spojují zábavu i rozvoj – a to vše v tom nejpříjemnějším, vstřícném a inspirujícím prostředí. S členkami se potkávají známé osobnosti českého společenského života i odborníci ze všech myslitelných oborů, které mohou zajímat všestrannou a aktivní ženu, ať už její věk začíná dvojkou, nebo osmičkou. Dámský klub uspořádal již stovky společenských večerů, komorních setkání a odborných prezentací, na kterých ženy získávají mnoho nových osobních a obchodních kontaktů, ale také nová blízká přátelství.

www.helas-ladies-club.cz