METLIFE – PARTNER SETKÁNÍ ŽIVOT NÁPADŮM III.

představujeme partnery setkání

MetLife zahájila svou činnost na českém trhu v říjnu 1992. Je dceřinou společností MetLife Inc., která patří ve světě financí a pojišťovnictví k naprosté špičce a poskytuje společnosti cenné zázemí. Je známá svými vynikajícími službami, které čerpá více jak 90 milionů klientů na celém světě. V České republice k nim patří i významné firmy, jako jsou Philip Morris, Coca Cola, Zentiva, Citibank, IBM a další.

Rozhovor s Hanou Křížkovou, Agency manager:

  • V Společnost Metlife nabízí širokou škálu pojištění. Velice mě zaujala možnost skrze Vaší pojišťovnu poslat lékařskou zprávu do zahraničí k prozkoumání i jiným odborníkům. Mohla byste nám tuto službu nějak přiblížit?

Pojišťovna MetLife poskytuje svým klientům přístup k lékařským konzultacím s významnými medicínskými centry v USA, jako je například Johns Hopkins Medicine, nebo The Cleveland Clinic Foundation. V případě vážného onemocnění nebo úrazu, je klientova zdravotní dokumentace zaslána na příslušné pracoviště v USA, kde specialisté vypracují odborné stanovisko s cílem doporučit ošetřujícímu lékaři v ČR vhodný způsob léčby. Pojišťovna zajistí potřebnou komunikaci s vybraným medicínským centrem a navíc, v případě že je její klient v tuto dobu hospitalizován, vyplatí mu denní odškodné ve výši 500,- CZK. Hospitalizace však musí být v souvislosti s onemocněním, kvůli kterému bylo o konzultaci požádáno. A může být nejen v ČR, ale kdekoliv na světě.

Prakticky program probíhá tak, že se pacient – náš klient , nebo jeho rodinný příslušník, spojí s naším lékařem a ten mu pomůže shromáždit potřebnou zdravotní dokumentaci a vyplnit formuláře. Přeloží ji do angličtiny a odešle na příslušné pracoviště v USA. Jakmile je stanovisko specialistů zpět v České republice, přeloží ho pojišťovna do češtiny a předá klientovi. V průběhu celého procesu často komunikuje lékař pojišťovny přímo s ošetřujícím lékařem. U jednoduchých případů je stanovisko specialistů z USA zpět do 3 – 4 dnů, komplikované případy mohou trvat i dva tři týdny. To je tehdy, kdy konzultující specialista požádá o nějaká další vyšetření.

  • Jaké pojištění by si měl každý člověk sjednat bez ohledu na svůj věk? Čím jste jiní od ostatních pojišťovacích domů?

Podle mého přesvědčení, které je podloženo i mojí osobní zkušeností, by každý měl mít sjednáno soukromé pojištění zdraví. Pokud někdo vážně onemocní, pak to vždy představuje i vážný ekonomický problém. A pojištění pomáhá právě tady. Klienti MetLife mohou využít stavebnicového systému zdravotního pojištění. To znamená, že si s pomocí našeho specialisty mohou nastavit pojistný program podle svého věku, životního stylu i např. podle rodinné anamnézy. Ženy jsou dnes ohrožovány zhoubnými nádory prsu, děložního čípku, nebo vaječníků. Každá třetí žena v ČR takto onemocní. MetLife připravila speciální program, který při takovém onemocnění vyplatí pojistné plnění ve výši až 500.000,- CZK. Další peníze pak dostane za podstoupenou operaci a hospitalizaci.

To je jen jeden z mnoha programů, který lze u naší pojišťovny sjednat. Stojí za to zajímat se o naše služby, protože pomáhají překonat těžké životní situace.

  • Jak vnímáte spojení s dámským klubem Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club?

Chtěla jsem, aby naše členky získaly nějakou výhodu při hledání potřebných informací. To byl důvod, proč jsem doporučila vedení pojišťovny MetLife, aby se stala firemním členem Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club. A mým prostřednictvím mají členky přímý přístup ke všem našim službám, které si vyberou.