PARTNEŘI DUBNOVÉHO SETKÁNÍ

představujeme partnery setkání

Děkujeme partnerům, kteří se podíleli na přípravě dubnového setkání.

Volvo Auto Czech
Generální importér Volvo Auto Czech, s. r. o., je dceřinou společností automobilky Volvo Car Group se sídlem ve Švédsku. Prostřednictvím autorizovaných dealerů zajišťuje prodej a servis osobních vozů Volvo. Během působení společnosti v České republice vzrostla úroveň podílu na trhu do výše 18 procent v prémiovém segmentu. Automobily Volvo jsou proslulé svojí bezpečností a spolehlivostí. Velký důraz je kladen na ekologii výroby i samotného provozu automobilů. Neustálým zaváděním nových aktivních i pasivních bezpečnostních systémů se Volvo přibližuje ke svému cíli, že do roku 2020 by nikdo v novém voze Volvo neměl být usmrcen ani zraněn.

GoldSirio
Společnost GoldSirio s.r.o. navazuje na tradiční italské kořeny ve zlatnictví a výrobě šperků.

Je specializovaná jak na zboží pro náročnou klientelu (diamantové šperky ze zlata) pro slavnostní chvíle, tak na zboží pro každodenní používání. Významnou specialitou společnosti jsou dárkové diamanty s mezinárodními certifikáty. Jsou adjustovány v luxusních kožených pouzdrech a lze je získat v širokém rozsahu karátů. Dobré uplatnění nalézají jako dárky pří významných životních nebo pracovních jubileích, ve firemní kultuře jako dárky pro nejúspěšnější zaměstnance (obchodníky, manažery), jako reklamní pozornost pro významné obchodní partnery nebo klienty a též pro ty, kteří si zaslouží mimořádné ohodnocení.

Ti kteří nakoupili při akci GoldSirio šperky budou zařazeni do slavnostního slosování, které proběhne 21. dubna na prestižním setkání British Racing GREEN Day ve Velké Chuchli.

Olympus
Společnost Olympus Czech Group, s.r.o. je členem koncernu, který má více jak 70. letou historii vývoje, výroby a prodeje fotoaparátů, záznamníků a zdarvotnické techniky. V České republice působí 20 let. Za toto období si naše značka vydobila uznávané postavení, neboť kvalita výrobků ale i servisu a spolupráce důležitou součástí obchodní strategie.

MasterCard
MasterCard International spravuje komplexní portfolio známých a široce přijímaných značek platebních karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro. Jako organizace sdružující více než 15 tisíc finančních institucí poskytuje MasterCard služby malým i velkým podnikům a zákazníkům ve více než 200 zemích světa.

Společnost si udržuje prvenství v kvalitě a inovacích a nabízí širokou škálu platebních řešení v tradičních „kamenných” obchodech, ale i virtuální sféře. Karty společnosti MasterCard jsou s více než 30 miliony akceptačních míst a 1 milionem bankomatů nejakceptovanějšími platebními kartami na světě.

Rozhovor s paní Terezou Jankovou, Marketing Leader MasterCard
1) Proč se společnost MasterCard rozhodla založit Ladies Club?
Cílem MasterCard Ladies Clububu je podpora žen pracujících v odvětví platebních karet. Náš klub sdružuje nejen vysoké manažerky, ale i dámy na nižších pozicích bez nichž by karetní svět nemohl fungovat.

2) Proč jste se rozhodli propojit MasterCard Ladies Club s Cosmpolitan Executive Helas Ladies Club na setkání 4. dubna 2013?
Milá nabídka paní Kohoutové na takto zajímavou akci se nedala odmítnout.

3) Jak na Vás setkání zapůsobilo a bylo pro Vás a Vaše hosty něčím inspirativní?
Všechny zúčastněné dámy si pochvalovaly jak rozhovory s designérkami, tak i výstavu samotnou. Byla to velmi inspirativní akce.