Představujeme partnery setkání – Suasana

Mladá společnost působící primárně na českém a slovenském trhu. Působí v oblasti nábytkového designu, zastupuje světoznámé značky, které představují špičku v oblasti nábytku a řešení interiérů. Posláním je zvýšení kultury a estetiky interiérů a bydlení. Přináší na český a slovenský trh vyšší standard a posouvá tím hranice kvality a estetiky interiérů. Klienty jsou boutique hotely, kavárny, restaurace, wellness centra, ale stejně zařizují i rezidenční objekty pro náročnou klientelu.

Rozhovor s Janou Korvasovou, ředitelkou společnosti SUASANA:

1.) Kde jste dostala inspiraci na založení vaší společnosti?
Nábytek, doplňky a interiéry jsou mým velkým koníčkem. Když jsem si osobně zařizovala vlastní byt, tak jsem narazila na nedostatek kvalitního stylového nábytku, který by odpovídal mému vkusu. Chyběl mi klasický a nadčasový design, který by byl originální nebo inspirovaný jinými kulturami či vytvořený přímo designéry. A tady vidím prostor pro společnost Suasana.

2.) Čím je společnost SUASANA výjimečná na trhu?
Mým cílem je rozšířit nabídku kvalitního nadčasového nábytku na českém a slovenském trhu. I přesto, že v poslední době slyším, že je trh “přesycený” můj osobní pocit je, že tomu tak zdaleka není. Při veškeré úctě ke značce IKEA, která je v oblasti výroby a prodeji nábytku fenoménem, je velmi mnoho klientů, kteří hledají o mnoho víc a mají potřebu se odlišit a zařídit interiér domova, kanceláře, hotelu osobitým stylem s rukopisem. Naší metou je vnést do realizací klientů atmosféru, jak již naznačuje náš název společnosti – SUASANA. Naší výhodou je komplexnost a přístup ke klientovi.

3.) Jaké značky najdou klienti ve vašem portfoliu?
Pracujeme s precizní italskou firmou Ivano Redaelli, nesoucí jméno po svém zakladateli, majiteli a hlavním designérovi. Ivano Redaelli navrhuje od svých patnácti let a do ucelené nabídky patří bytové textílie, nábytek, postele, pohovky, křesla, stolky, které jsou ve znamení minimalistické elegance se smyslem pro detail, maximální kvalitou a nevtíravým luxusem. Všechny tyto aspekty jsou indícijí úspěchu značky Ivano Redaelli. Tuto značku vyznává společenská smetánka, filmové hvězdy, milovníci designu a lidé, jenž se rádi obklopují čistými liniemi. Produkty Redaelliho jsou žádané v soukromých rezidencích, hotelech či palácích. Další ze značek je belgický SERAX, zabývající se především produkty ze skla, porcelánu, kovu určený pro floristy a stolování. SERAX vsadil na spolupráci s individuálními designery, kteří pro značku vytvářejí jednotlivé kolekce. Tato spolupráce vzhledem k sériové výrobě přináší nádherné designové produkty za příznivé ceny.

4.) Vřelý vztah k designu a architektuře se prolíná vaším businessem. Jaké jsou další vaše zájmy?
Umění, cestování a poznávání ostatních kultur. Zároveň mě fascinuje propojení nových technologií a designu. Když se podívám do historie oslovují mě lidé jako Leonardo Da Vinci, kteří dle mého názoru posouvají lidstvo vpřed.