„JAK NA KULTURU SPOLUPRÁCE.
PROČ PRÁVĚ KULTURA“
Jedná se o pojem, bez kterého se v manažerské práci neobejdeme.
Kultura ve vaší organizaci ovlivňuje, jak se lidé budou chovat, jak se budou cítit a - v závislosti na tom - s jakým úspěchem budou dosahovat vytyčených cílů.
Pojďte se společně s námi zamyslet nad tím, proč se zaměstnanci chovají tak, jak se chovají a jak to vy, manažeři můžete ovlivnit. Možná zjistíte, že jste to právě vy, kdo může u vás ve firmě zabránit konfliktům a vytvořit prostředí, které bude zdrojem loajality, motivace a synergické spolupráce.
Říkáte si, že jsou v této době důležitější témata? Jako třeba strategie, řízení financí nebo marketing? Pak pro vás máme citát amerického teoretika a filozofa managementu, Petera Druckera: "Kultura klidně sežere strategii k snídani!"
Sdílení