Renata Pazourková

Renata Pazourková

National Sales Manager ve společnosti Vodafone

Ve společnosti Vodafone je zaměstnána od roku 2001. Původně pracovala jako zaměstnankyně call centra, vypracovala se ale až na National Sales Managera. Také stála u zrodu velice úspěšného projektu osobní péče pro firemní zákazníky z nižšího segmentu. Nyní je jejím cílem poskytovat klientům individuální přístup k řešení mobilních a ICT služeb.

Renato, pracujete v oboru telekomunikací, jaký je Váš vztah k moderním komunikačním technologiím?

Moderní technologie jsou pro mě neocenitelným pomocníkem v každodenním životě. Přístup k bankovnímu účtu, nakupování či pomoc při cestovaní jsou pro mě samozřejmostí. Nicméně jsem velkým fanouškem inovací a nadšeným uživatelem aplikací, které mi pomáhají ušetřit čas tam, kde ho mohu věnovat své rodině. V zaměstnání se pak snažím svými zkušenostmi pomoci našim klientům najít efektivní řešení pro jejich podnikání.

Jaký k nim mají z Vašeho pohledu postoj české ženy – podnikatelky a manažerky? Liší se v tom nějak od mužů?

Pro mého muže jsou novinky v technologiích vítanou hračkou, případný benefit pro pracovní či osobní život odhalí většinou později. Troufám si říci, že my ženy jsme v tomto ohledu od začátku více praktické. Primárně v nich vidíme úsporu peněz i času.

Komunikace se v dnešní době stále častěji odehrává zejména prostřednictvím moderních technologií. Jak důležitá jsou pro Vás osobní setkání, na kterých je Cosmopolitan Executive Helas Ladies Club založený?

Jsem společenský člověk, proto si nesmírně užívám možnosti sdílet své zážitky, fotky či videa z cest se svými přáteli po celém světě. Díky moderním technologiím s nimi mohu být v mžiku na místech, kam bych se osobně třeba ani neodvážila. Nicméně rozmanité emoce osobního setkání mi technologie nahradit nemohou.

Co byste dámskému klubu k 20. narozeninám popřála?

Popřála bych nekončící elán pro skvělý organizační tým. Tak aby nadále propojoval úspěšné ženy a ukazoval nám zajímavé a inspirativní hosty. Jen tak dál, dámy!