SNAŽÍME SE NÁPOJE A TYČINKY DĚLAT VÝJIMEČNÉ

Nápoje ISOline je synonymem zdravé výživy sportovců, aktivních lidí a rekonvalescentů. Aktivní ženy, které jsou členkami dámského klubu, se zajímají o zdravý životní styl a mnohé z nich se věnují sportům. Vyzpovídaly jsme proto Jana Bayerleho, Operation Sales ve společnosti ISOline EU.

Jak dlouho už působíte na českém trhu a jaké změny za tu doby trh prodělal?

ISOLINE působí na trhu již od roku 1998. Původním posláním byl vývoj a distribuce nápojů zaměřených na sportovce. Největším úspěchem byla dodávka nápoje CYTOline pro hokejový team na olympiádu v Naganu. Později jsme začali dodávat čaje do armády, setkali se s dalšími zákazníky – cateringovými firmami a zaměstnavateli. Tím jsme rozšířili naši nabídku instantních nápojů, zároveň mezi naše výrobky přibyly tyčinky, kosmetika a vitamíny. V roce 2012 jsme investovali do nové výrobní linky a začali jsme vyrábět speciální uzávěry na PET lahve. Do uzávěrů 3d TOP a SPORT TOP můžeme dávkovat instantní směsi a sirupy, tato technologie nám umožňuje zákazníkům dodávat nápoje bez konzervantů. Začala nová éra ISOLINE, získali jsme produkty, které se orientují na koncové zákazníky. Největší potenciál ovšem pro nás je zahraniční expanze, již exportujeme do USA, obrovskou pozornost proto věnujeme vyhledávání zahraničních obchodních partnerů.

Jaké jsou typické produkty od ISOLINE?

Snažíme se nápojům a tyčinkám přidat něco specifického, co jim zajistí výjimečnost. Řešíme nižší energetický příjem, přidáváme vitamíny a další účinné látky. Zákazník má možnost napít se nápoje, sníst tyčinku a tím dostane přidané látky přirozenou cestou. Naší filozofií je zákazníkovi pomoci s konzumací vitamínů a účinných látek, které se většinou podávají formou tablet.

Vyrábíte dokonce kosmetiku. Je v této oblasti nějaký produkt, na který byste rád upozornil?

Kosmetika je v naší nabídce již od roku 2005, abychom mohli říci, že je něčím výjimečná, její součástí je již dnes velmi propagovaná kyselina hyaluronová. Majitel společnosti Robert Mička pochopil její potenciál a využil její účinky do kosmetiky a naší řady chondro produktů.

Je nějaká další oblast, kam byste se chtěli ještě rozšiřovat?

Snažíme se stabilizovat naše výrobky ve SPORT TOPu. Hledáme obchodní partnery v zahraničí, jako podporu exportu jsme se říjnu účastnili mezinárodního veletrhu Anuga v Kolíně nad Rýnem.

Vyrábíte řadu produktů pro děti. Jedná se spíše o doplňky, nebo plnohodnotný program pitného režimu?

Jedná se o plnohodnotný pitný režim, pro děti jsme zvolili objem 330 ml pro řadu Bobík v příchutích Pomeranč a Malina, pro objem 500 ml řadu ENERGÍNA a VITALÍK. Jedná se o nápoje s nízkým energetickým příjmem, slazené cukrem a extraktem ze stévie, nebo sukralózy.

V čem je výjimečná vaše novinka, nápoj BCAA?

Největší výhodou je konzumace BCAA v nápoji. Nemusíte polykat tablety. Dávka 1 nápoje zajišťuje dostatečný příjem BCAA v rámci jedné tréninkové jednotky. Naše BCAA jsou s palatinoise a sukralózou, to vše bez konzervantů. Nápoje máme v příchutích Citrus a Red.

Připravujete nějaké další novinky?

Pro doplnění naší sportovní řady SPORT DRINK připravujeme Protein.

Co chystáte na Vánoce?

Připravujeme pro zákazníky balíčky za zvýhodněnou cenu. Balíčky tematicky zaměřujeme na sport, prevenci, nebo kosmetiku. Snažíme se zákazníkovi napovědět, jak sestavit naše produkty, aby připravil zajímavý dárek pro svoje nejbližší.

Jak fungují vaše balíčky za zvýhodněnou cenu?

Při sestavování balíčku dáváme zákazníkovi „něco“ navíc, je to hodnota přibližně 20% z celkové ceny.

Patří podle vašeho názoru Češi spíše k aktivnějším, nebo línějším lidem?

Myslím, že Češi patřili vždy k aktivním lidem, jen bych řekl, že v dnešní hektické době je to sofistikovanější. Vše je intenzivnější, protože je měně času.

Jaký je váš osobní nejoblíbenější nápoj?

Bobík Pomeranč, SPORT DRINK Acai.