V ČESKÉ REPUBLICE NAVŠTÍVÍ PARFUMERIE SEPHORA 4 MILIONY ZÁKAZNÍKŮ ROČNĚ

Společnost SEPHORA vám určitě nemusíme představovat, ženám dělá společnost již ve 33 zemích světa. Potěšilo nás, že nám poskytl rozhovor samotný generální ředitel Artur Garnczarek.

V čem se liší SEPHORA od všech ostatních?

SEPHORA otevřela svou první parfumerii v České republice v roce 2002. Jsme jediný prestižní celosvětový beauty řetězec, který má své zastoupení v Evropě, na Středním Východě, Asii, Austrálii a Severní a Jižní Americe. Díky těmto jedinečným zkušenostem můžeme svým zákazníkům nabídnout aktuální trendy po celém světě. Jsme pyšní na náš zákaznický servis, který naši zákazníci tolik oceňují. Poskytujeme například balení dárků zdarma, nově také do barevných dárkových obalů z Gift Factory, nabízíme make-up servis zdarma zaměřený na určité partie obličeje a na aktuální make-up trendy. Dále SEPHORA ve spolupráci se značkou Benefit nabízí také úpravu obočí. To vše jsou příklady, kterými se SEPHORA odlišuje od všech ostatních.

Jak SEPHORA vůbec vznikla? Kdy a kde jsme ji mohli poprvé spatřit?

SEPHORA byla založena v roce 1969 ve Francii a jako celosvětově první jsme našim zákazníkům poskytli možnost svobodného nákupu v parfumerii, dotýkat se produktů, přivonět si k nim a vyzkoušet je, což byla v té době opravdová revoluce.

Kolik v současnosti nabízíte produktů?

Naše portfolio nabízí značky dostupné exkluzivně u nás v SEPHORA, dále naši vlastní značku Made in Sephora a také nabízíme prestižní selektivní značky, které jsou experty na krásu. V současné době nabízíme v České republice téměř 20 000 produktů.

Kolik návštěvníků vás ročně navštíví?

V České republice máme tu čest přivítat ročně 4 miliony zákazníků.

Ve kterých zemích vás najdeme a kolik máte celkově prodejen?

Jako jediný prestižní celosvětový beauty řetězec máme své zastoupení v Evropě, na Středním Východě, Asii, Austrálii, Severní a Jižní Americe. V současné době máme celosvětově 2200 obchodů ve 33 zemích světa.

Jaké služby kromě samotných produktů v parfumeriích nabízíte nebo budete nabízet?

Našim zákazníkům nabízíme několik typů služeb. Některé jsou zdarma a jiné jsou zpoplatněny. Jsme velmi hrdí na naše make-up služby, kdy zákazníci mohou vyzkoušet jak službu zdarma, tak placené make-up poradenství. Jedině u nás v SEPHORA mohou zákazníci využít službu balení dárků v Gift Factory nebo si nechat profesionálně upravit obočí v Brow barech ve většině z našich parfumerií ve spolupráci s expertem na obočí, značkou Benefit. I v budoucnu se budeme věnovat zdokonalování našich služeb. Budeme například velmi brzy uvádět novou službu SEPHORA + PANTONE® Color Profile, která dokáže určit nejvhodnější odstín make-upu podle tónu pleti zákaznice. Jak je známo, správný výběr make-upu je základem každého dokonalého líčení. Právě proto my v SEPHORA věříme, že tato služba je opravdové „must have“ pro všechny naše zákazníky.

Co vy a internet? Dá se nakoupit? Bude se dát nakoupit?

Ano, právě jsme otevřeli náš internetový obchod a od 27. července mohou naši zákazníci nakupovat krásu online na sephora.cz.

O co bývá ve vašich parfumeriích největší zájem?

Žebříček našich bestsellerů se liší podle sezóny. Jiné bestsellery máme v zimě a jiné naopak v létě. Dobrý příklad produktu, který je opravdovým bestsellerem po celý rok, je Beautyblender. Úžasná profesionální houbička pro dokonalou aplikaci jakéhokoli tekutého make-upu.

Přizpůsobujete nabídku kosmetiky lokálnímu vkusu v jednotlivých zemích?

Ano, to je bezpochyby nezbytné. Potřeby a zvyky našich zákazníků se v jednotlivých zemích samozřejmě liší.