REÁLNÉ ZKUŠENOSTI ZÁSTUPCŮ TOP ČESKÝCH FIREM podpořené PROFESIONÁLNÍM PRŮZKUMEM
Žádná teorie, ale živá diskuze a vzájemné sdílení zkušeností z praxe.
Inspirace – výsledky – slepé uličky – vítězné cesty.
Zapojte se také do živé diskuze.
Jaký dopad má COVID na rozhodovací a nákupní chování Čechů? V souvislosti s tzv. novou realitou a nutností přizpůsobit se, představíme některé manažerské plány majitelů a ředitelů firem na základě reálné sondy. Kromě toho si ukážeme si kategorie zboží a služeb, kterým se podle Českého statistického úřadu během covidového roku meziročně dařilo líp a Covid-19 jim vlastně pomohl k růstu, ale i ty, které poškodil nejvíc.
S dovolením Evropské komise se Lenka Harmon podělí o data, která od roku 2007 v 26 zemích měří index a indikátor spotřebitelské a podnikatelské důvěry. To predikuje, jaká „nákupní“ nálada převládá ve společnosti a jaký vývoj můžete jako podnikatel/ka očekávat.
Nevíte, co si máte přestavit, co
Sdílení