ŽIVOT NÁPADŮM III.

Tradiční setkání o začátcích podnikání hostil luxusní hotel Le Palais. Inspirace v životě i podnikání jsou hybným MOTOREM a proto se každý rok k tomuto tématu vracíme. Projekt ŽIVOT NÁPADŮM GE MONEY BANK, má ženy inspirovat k rozvoji podnikání, naplnění svých vizí a podporovat komunitu žen, které se rozhodly jít vlastní cestou.

Co má společného Magdalena Diettlová a Barbara Nesvadbová? Při určitém způsobu nahlížení asi dost. Obě jsou to krásné a známé ženy, které byly v určité fázi jejich života spojeny se známými muži, obě nějakou dobu společně pracovaly v časopise Xantypa, který jedna z nich založila a druhá v něm pracovala.. A obě byly určitým způsobem hosty posledního klubového setkání dámského klubu COSMOPOLITAN EXECUTIVE HELAS LADIES CLUB, kdy jednu z nich skolila nemoc a druhá pomohla a ráda jí v její účasti zastoupila.

Paní Magdalenu Dietlovou, šéfredaktorku, moderátorku, autorku námětů, scénáristku a především úžasnou ženu, měly možnost členky klubu potkat koncem září v pětihvězdičkovém hotelu LePalais na pražských Vinohradech. O životě s milovaným mužem i bez něj, o psaní, kariéře a životě obecně si paní Magdalena povídala se zakladatelkou klubu Helenou Kohoutovou.

Setkání s tématem ŽIVOT NÁPADŮM III. bylo v pořadí již třetím, na kterém klub spolupracoval s projektem Život nápadům GE Money Bank, který pomáhá začínajícím podnikatelkám v rozjezdu vlastního podnikání. I proto měly dámy možnost v rámci Komorního odborného setkání vyslechnout povídání Markéty Vaňkové na téma „Život nápadům – a co dál?“. O tom, že „Začít s podnikáním není tak složité“ povídal i prezident České asociace franchisingu Jan Gonda. Své zkušenosti předala i Petra Hubačová, zakladatelka a jednatelka business akcelerátoru pro technologické firmy Techsquare, jedna z ambasadorek projektu Život nápadům. Zazpívat přišel finalista soutěže Československá Superstar, Norbert Peticzký.

Během večera měly dámy mimo jiné i možnost prohlídky jedinečného hotelu a místního SPA s představením jejich kosmetiky Ligne st. Barth, vyzkoušet si nejenom masáže rukou francouzské značky L´Occitane, pokochat se luxusními šperky GoldSirio a zjistit informace o první americko-česká pojišťovně MetLife.

Dobročinný bazar byl uspořádán ve prospěch sdružení Celé Česko čte dětem.